RICO RAPORTOI!

 

MOIKKELIS VAAN TAAS KAIKILLE!

Tänään on J.L. Runebergin päivä, joten minäkin papatan kuin ruuneberi ja mamma kirjaa ylös!

Täällä meillä pohjois-pohjanmaalla on aivan kauhea keli! Lunta pyryttää enempi kuin on tarpeellista ja pakkasta -12, HUI, KAMALAN KYLMÄ TUULI!

Me ei veltsujen kanssa tarkene olla ulkona yhtään!

Remo ja minä saatiin eilen uudet puolikurkkarit (siis pannat) Ylhäällä kuvassa mun oma on kaulassani! Ja kuten kuvasta näkee olen vieläkin saikulla, vaikka en ole nilkuttanut viikkoon, NIIIIN TYHMÄÄ!Otsan rypistys

Mamma vaan sanoo että lihas- ja jalkavammat vievät aikaa parantua, joten otetaanpa vielä ainakin tämä viikko iisisti hihnassa!!

 Iskä käyttää kyllä veltsuja töiden jälkeen metsässä mutta mä joudun jäämään kotiin! VÄHÄNKÖS TYMPII, mutta mamma antaa mulle aina lohdutukseks siankorvan tai häränhännän, jotta mun mieleni ei olisi niin paha!Silmänisku

PALATAAN TAAS!Nauru

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Iltapäivällä poijjaat seuraavat ikkunasta kun Heikki tekee lumitöitä!  (Rico vetelee sikeitä!)

RobinHymy

 

RemoHymy

Eivät päässeet raitapaita kaksikkokaan lenksulle tänään!

On aivan liian kylmä tuuliOtsan rypistys