1244019978_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

"Rico the muskelimies!"

Terve, Tässä Rico!Nauru

Pääsin taas pitkästä aikaa raportoimaan laumani kuulumisia!

Tultiin tuossa äskettäin aamupäivän lenkiltä ja söimme masumme täyteen ja nyt alkaa ollakkin päikkäreitten vuoro! Meidän triolla on sellainen rutiini että aina lenkin ja syönnin päälle otetaan tunnista pariin tirsat että jaksetaan taas iltapäivällä lenkkeillä uudemman kerran! Silloin yleensä tehdäänkin pitempi pyörähdys metsäautotiellä tai mennään kiertelemään metsäpolkuja ...

Mä olenkin nyt ollut pikku dieetillä ja välipalojen määrää on vähennetty kun mamma ja iskä on sitämieltä että olen, tai olin liian paksu näytelmiin!

 Nyt ne on tyytyväisiä, kun olen hiukka hoikistunut, mut toisaalta taas liikunnan lisäännyttyä lihakseni pullistevat entistä enemmän ja sekään kun ei kuulemma ole näytelmissä hyväksi ...Päättämätön No, minkäs teen kun olen tätä mallia ja minähän käyn vain muutaman tapahtuman vuodessa niin niiden vuoksi ei liikuntaani vähennetä , sanoo mamma ja iskä ja nehän ovat aina oikeassa!Silmänisku

 Ollaankin paineltu veltsujen kanssa hirmuista hepulia, nyt kun meilläkin  Remon kanssa on jalat kunnossa, niin meitä ei pidättele mikään ...Kieli ulkonaKieli ulkonaKieli ulkona

Ylihuomenna lähdetään siis ajelemaan kohti etelää, sinne mustialaan, jossa oltiin kahtena edellisenäkin kesänä erkkarissa. Sinne on hirmu pitkä matka ja joudutaan olemaan autossa koko päivä!Otsan rypistys Mut onneksi kuitenkin pysähdellään välillä pissalle ja jaloittelemaan!Hymy

Siellä paikanpäällä yövytäänkin sellaisessa isossa, korkeassa rakennuksessa, jossa on pitkästi portaita!Yllättynyt Meitä eka kerralla vähän jännitti kiivetä niitä portaita kun ei oltu aiemmin kerrostalossa käyty niin ylhäällä!Nolostunut  Mut äkkiäpä me totuttiin niihin kun rampattiin kokoajan edestakas ...

Siellä on aivan hirmuisesti muitakin hippettejä ja on tosi kivaa tutustua, varsinkin uusiin tyttöihin, ja nähdä vanhoja kamuja!Silmänisku

Pitäkäähän meille peukkuja että kaikki menis nappiin ...

Mammaa kun askarruttaa mun tuleva esiintyminen kehässä, että miten mua kiinnostaa, kun olen kuulemma hiukka pilalle hemmoteltu yksilö!

 Höh, omaa syytänsähän se on, mitäs lellittelee ... Vaikka on se kyllä parasta whippet-pojan maailmassa kun paijataan ja hoidetaan! Mä olen kova poika pusuttelemaan eikä elämä olisi mitään ilman muutamaa pusuttelutuokiota päivässä!Pusu

Palataan!!!Silmänisku

Huom!

 Paljon uusia kuvia>  New photos >  http://whippet.nurkka.fi

Käykäähän katsomassa ja kommentoimassa!