Terveppä terve!

Pääsin mamman kanssa raportoimaan pitkästä aikaa!

Me tultiin äsken jo tutuksi tulleelta metsälenkiltä ja ruokailimme hyvällä ruokahalulla!

Mä olen jostain kumman syystä joutunut dieetille ja mulle haettiin kaupungista laihisruokaa! Ihan hyvältä sekin maistuu, mä kun en ole kranttu laisinkaan! Kaikki menee alas...

Mamma meinaa että pikkuhiljaa kuulemma alkaa jo entiset linjat näkyä, joten sapuska on tehnyt tehtävänsä!

Mä menen tänä iltana iskän kaa lekurille rokotuksille! Vähän siellä aina jänskättää, mutta vain vähän! En ehdi edes huomata kun se on jo ohi!

Harmittaa kun meillä ei ole lunta enää ollenkaan! Vähän aikaa vaan pysyy ja sitten sulaa pois ... Me niin veltsujen kanssa innostutaan lumileikeistä ja sitä voi syödäkkin jos tulee jano riekkuessa!

Hui, ulkona tapahtuu ...(katson ikkunasta)

Seitsemän harakkaa kiusaa naapurin Rikke-kissaa pellolla! Harakat on kauheita kiusanhenkiä ... Me annetaan niille aina pihalla ja pellolla kunnon lähdöt koko tiimin voimin! Ajetaan me kyllä Rikkekin omalle puolelle jos se tulee meidän pihalle!

Siinä kait ne nyt tuli tärkeimmät tälläerää!  Ärrätiimi vetäytyy päikkäreille!

Robin köllii!

 

PALATAAN TAAS!